Veelgestelde vragen

Heb je vragen over ons of over onze producten? Vaak zijn de antwoorden te vinden in onze FAQ. Mocht je het antwoord op je vraag hier niet kunnen vinden informeer dan via de contact pagina naar de mogelijkheden.

Contact

 

 

Vragen over bestellen, betalen en verzenden

Kan ik ook bij jullie op locatie bestellen?

Jazeker kan dat. Onze winkel is 6 dagen per week geopend voor advies, afhalen van materialen en bezoek. 

 Openingstijden  Afhalen

Kan ik mijn producten ruilen of retourneren?

Besluit je tijdens je project om het anders toe doen en heb je een zwaardere of langere afmeting nodig dan is ruilen binnen 14 dagen geen probleem. Producten dienen schoon, onbewerkt en onbeschadigd te zijn. Tijdens onze reguliere openingstijden kun je hiervoor terecht. Neem je factuur of orderbevestiging mee 

Het kan altijd voorkomen dat je een aantal planken of balken overhoudt. Deze kunnen binnen 2 weken naar ons retour. Mocht de aankoop langer dan 14 dagen geleden zijn dan nemen wij in veel gevallen ook nog producten retour. We brengen hiervoor een percentage in rekening. Neem met ons contact op om hierover een afspraak te maken.

 

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Betalen kan bij ons per PIN/ contant/ per BANK of per IDEAL. 

Kijk voor meer info omtrent betalen op de volgende pagina:

Betaalwijzes

Wat is de levertijd van jullie producten?

Bestellingen met leverwijze bezorgen leveren wij met eigen transport binnen 10 werkdagen. 

Afhalen kan in de meeste binnen 2 werkdagen of na overleg op dezelfde dag. 

Kijk voor meer info wat betreft bezorgen of afhalen op de volgende pagina's:

Bezorgen    Afhalen

Door welke bezorger worden bestellingen afgeleverd?

Wij bezorgen al onze orders met eigen transport. Nadat je een bestelling hebt geplaatst krijg je van ons binnen 2 werkdagen een email met orderbevestiging. Op deze bevestiging geven wij aan op welke dag en in welk tijdvak wij komen bezorgen. De dag voor levering ontvang je van ons een email met een exacter tijdvak van 2 uur. Deze email bevat ook een Track&Trace die op de dag van levering actief is. 

Grote orders worden met een kraanwagen gelost naast de auto. Kleine bestellingen lossen we in sommige gevallen met de hand naast de wagen. 

 

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie op locatie ophalen?

Wij zijn 6 dagen per week geopend voor het afhalen van je bestelling. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen 1 werkdag een orderbevestiging waarop te zien valt vanaf wanneer je de order kan afhalen. 

Kijk voor meer informatie over afhalen op de volgende pagina:

Afhalen

Vragen Over Bax Hout

Hoe duurzaam is het hout dat jullie verkopen?

Al het hout dat wij verkopen komt uit duurzaam beheerde bossen. In nagenoeg alle gevallen kennen wij de oorsprong van het hout. 

Waar komt het hout vandaan?

Wij richten ons voornamelijk op Europese houtsoorten die dus uit heel Europa kunnen komen. Echter hebben we ook een aantal tropische houtsoorten in ons assortiment. Deze partijen komen altijd uit duurzaam beheerde bossen.

Kunnen jullie een specifiek soort hout voor mij zoeken?

Jazeker kan dat! Wij hebben een aantal houtsoorten waarvan we altijd diverse afmetingen op voorraad hebben. Daarnaast hebben we een groot netwerk in de houtwereld waardoor we ook bijzondere of exclusieve andere houtsoorten kunnen leveren. Neem hiervoor met ons contact op en we gaan voor je aan de slag!

Hebben jullie een fysieke locatie?
Jazeker hebben we die. Op onze website is een goede indruk te vinden van onze locatie. Tijdens onze openingstijden ben je altijd welkom voor een bezoek in Terheijden. Je kunt al hout hout dat wij verkopen bekijken, uitzoeken en meteen meenemen.
Kunnen jullie maatwerk verzorgen?

In onze werkplaats maken we een divers aanbod in maatwerk in massief hout. Tafelbladen, panelen wandplanken of op schaafwerk op maat. We kunnen je overal bij helpen. Neem een kijkje op onze maatwerk-pagina via onderstaande knop.

Hout op maat